Assistència telefònica

Servei que es presta a casa de les persones grans o discapacitades, les 24 h del dia per mitjà d’un aparell que connecta la línia telefònica amb una central d’alarmes. L’usuari pot connectar amb molta facilitat en cas de produir-se una situació d’emergència, per mitjà d’un polsador que es penja al coll.

Documentació necessària

Procediment

Per tramitar una teleassistència (SAT) cal demanar hora per a la Treballadora Social de gent gran i dependència del CAP (centre d’atenció primària) de referència de la persona interessada que valora la situació i tramita el recurs més adient.

La treballadora fa el tràmit i s’envia a l’empresa proveïdora.

La coordinadora de l’empresa acorda telefònicament una visita al domicili prèvia a la instal·lació. Si no hi ha cap problema que impedeixi la instal·lació la coordinadora ho gestiona i un tècnic de Tunstall Televida fa la instal·lació en un altre dia acordat prèviament.

Persones Interessades

Data de sol·licitud

Tot l’any

Temps de resposta

Divers en funció de la disponibilitat dels aparells.

Observacions

Els beneficiaris d’aquest servei hauran de satisfer el preu públic que s’especifica a l’ordenança fiscal número 5.3

HORARI I FUNCIONS DE TUNSTALL TELEVIDA al DESPATX LLUCH:

Dimecres de 9 a 15 h

Servei gestor

Serveis Socials gent gran i dependència.

Imprimeix