PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
ENTITATS

Servei Acolliment Immigrants SCAI

Localització i contacte

Adreça: av. de Barberà, 175
SANT OLEGUER
08203, Sabadell
Telèfon: 93 727 29 75
Fax: 93 725 30 51
  • Correu electrònic: scai@scaisabadell.org
  • Web: http://www.scaisabadell.net/
  • plànol
    Afegeix al mobil

    Com arribar-hi?

    • Autobusos urbans (TUS)
        Parades properes:
      • Barcelona : L1,L2,L3,F1,F2,
      • Brutau : L80,
      • Buxeda : L8,
      • Mestre Planas : L1,L2,L3,F1,F2,
      • Sant Fèlix : L1,L2,L3,L8,F1,F2,

    Horari

    Horari d’atenció al públic a partir del 2 de gener de 2020:
    De dilluns a dimecres de 9 a 14.30 h, dijous de 9 a 14.30 h i de 16 a 19 h i divendres només visites concertades.

    AVIS IMPORTANT: Segons allò establert al Real Decret 463/2020, de 14 de març que declara l’estat d’alarma, a partir del 16 de març aquesta oficina romandrà tancada.
    Es farà atenció telefònica 93 727 29 75 o per correu electrònic scai@scaisabadell.org.

    Es facilita la següent informació en relació amb els tràmits de sol·licitud, elaboració i notificació dels informes d’estrangeria:

    1) Presentació de noves sol·licituds: si bé es manté el registre de sol·licituds en els termes de l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, des de l’entrada en vigor de l’estat d’alarma (14 de març), i durant la seva vigència, se suspèn el tràmit de l’alta de les sol·licituds d’informes d’estrangeria en totes les seves modalitats (INF01; INF02; INF03 i INF04), fins que s’habiliti la possibilitat de tramitació telemàtica en aquest àmbit. Les sol·licituds registrades durant aquest període excepcional iniciaran la seva tramitació quan cessi l’alarma decretada o, si escau, fins que s’habiliti la possibilitat de tramitació telemàtica en aquest àmbit.
    2) Sol·licituds presentades abans del 14 de març que es trobin en fase de proposta municipal o de resolució de la Secretaria d’Igualtat, Migracions i Ciutadania: se suspèn la tramitació i s’interrompen els terminis procedimentals, fins que s’habiliti la possibilitat de tramitació telemàtica en aquest àmbit o fins la seva represa quan perdi vigència l’estat d’alarma decretat o, si s’escau, la seva pròrroga.
    3) Informes d’estrangeria emesos abans del 14 de març que, per incidències informàtiques o per aturada del servei postal de notificació administrativa, no han estat notificats a la persona interessada: se suspèn el termini de caducitat d’aquests informes (3 mesos a comptar des de la seva emissió) que no començarà a comptar fins que sigui notificat fefaentment a la persona interessada quan perdi vigència l’estat d’alarma decretat o, si s’escau, la seva pròrroga.
    4) Informes d’estrangeria emesos i notificats abans del 14 de març vinculats a procediments d’estrangeria no iniciats o en fase d’instrucció: com ha determinat la Direcció General de Migracions de la Secretaria d’Estat de Migracions, s’acceptaran tots els documents exigibles en el procediments d’estrangeria que hagin caducat durant la situació actual d’excepcionalitat.
    IMPORTANT! Per a aquells casos en que la persona estrangera disposi d’una autorització excepcional de l’Oficina d’Estrangers per presentar la sol·licitud del procediment d’estrangeria, través del Registre Electrònic Comú (REC) utilitzant el localitzador de cita anul·lada, i en el benentès que mantenim la coordinació amb les Oficines d’estrangers competents a Catalunya, recomanem adjuntar el formulari de sol·licitud d’informe degudament registrat als efectes de poder completar enviament telemàtic a l’Oficina d’Estrangers que correspongui.
    Des de la Generalitat de Catalunya s’està treballant per implementar la tramitació electrònica en tot el procediment d’elaboració i notificació d’informes d’estrangeria a fi i efecte que el servei pugui recuperar la seva operativitat en tots els casos indicats.
    Per a més informació podeu adreçar-vos al ‘Servei Info-Migració” de la Secretaria d’Igualtat, Migracions i Ciutadania que manté la seva atenció telefònica a través de les línies 93 270 12 30; 93 270 16 78 i 93 270 20 78 (en horari de 9 a 17h, de dilluns a divendres) i telemàtica a través de la bústia electrònica infomigracio@gencat.cat <mailto:infomigracio@gencat.cat>





    Documents relacionats

    Més informació

    Entitat constituïda legalment el 1998.

    QUÈ OFEREIX L'SCAI A LES PERSONES IMMIGRADES?

    Informació sobre la seva situació legal, els seus drets i deures i els serveis i recuros als quals poden accedir (empadronament, salut, formació i educació, etc.)

    Tramitació de la sol.licituds de permisos de treball i residència i d'altres documents.

    Suport integral en relació amb les problemàtiques derivades del trànsit migratori.


    SERVEIS I PROGRAMES

    Els serveis i programes de l'entitat són:

    - Servei de Primera Acollida. Es fan Sessions d'Acollida segons calendari adjunt.
    - Servei d'Informació i Assessorament en Estrangeria
    - Programa d'acollida temporal per a persones sol.licitants d'asil gestionat per la Comissió Catalana d'Ajuda al Refugiat (CCAR)
    - Programa d'Acolliment Lingüístic

    Tots aquests serveis s'ofereixen de manera gratuïta.

    L'SCAI participa en diferents Plataformes de la ciutat de Sabadell (Taula d'Entitat