PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

Sol·licitud Dret d'Accés a la Informació Pública

Poder sol·licitar l'accés a la informació pública, en els termes que estableix la Llei 19/2014 de transparència.

S'entén com informació pública la informació elaborada per l'Ajuntament de Sabadell i la que aquest té en el seu poder com a conseqüència de la seva activitat o de l'exercici de les seves funcions, inclosa la que li subministren els altres subjectes obligats.

No es considera informació pública l'emissió d'informes, certificats, autoritzacions o qualsevol altre títol que confereixi drets al seu titular.

En el cas de desacord amb la resolució dictada, es pot presenter recurs de reposició a l'Ajuntament o reclamació davant la Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública (veure enllaç) o recurs contenciós administratiu tal com preveu la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de Transparència, accés a la informació pública i bon govern.

Per queixes o suggeriments sobre l'accés a la informació publica consultar enllaç.

Quan?

Tot l'any

Què necessito?

Presencialment:
Formulari específic de sol·licitud
Presentar document d'identificació (DNI, NIE, passaport)

Documents i enllaços relacionats

Més informació

En el Portal de Transparència i govern obert podeu trobar informació detallada sobre: organització municipal, plans i programes d'actuació, normatives, acords i actes jurídics, contractació pública, informació econòmica i financera, convenis i subvencions.

Així mateix, podeu accedir a la informació sobre dades i continguts de diversa naturalesa relacionats amb l'activitat municipal a la Seu Electrònica municipal, a www.sabadell.cat

La consulta de documents a la web o en format electrònic és gratuïta, sense perjudici que l'expedició d'alguns documents pot estar subjecta al pagament de la taxa d'administració pels documents que expedeixi o en els quals intervinguin l'administració municipal o les autoritats municipals a instàncies de la part interessada (O.F. 3.2)

TRAMITAR

Presencial

Sabadell disposa de 5 oficines d'atenció ciutadana on pots gestionar els teus tràmits presencialment.
A les oficines es donen números per ser atesos fins a 15 minuts abans del tancament de l'oficina (excepte per Registre).
Es preferible demanar cita prèvia (citaprevia.sabadell.cat) per estalviar-se demanar número i fer cua!
  • Sabadell Atenció Ciutadana. Central Despatx LLuch
  • Adreça: c. de la Indústria, 10
    Horari: Dilluns, dimecres i divendres de 8:30 a 15.00 h. Es recomana demanar cita prèvia. Dimarts i dijous de 8.30 a 19.00 h. En la franja de 15 a 19h, la cita prèvia és obligatòria.
  • Sabadell Atenció Ciutadana. Oficina Est
  • Adreça: pl. de Montcortès, 1
    Horari: Dilluns, dimarts, dijous i divendres de 9.00 a 14.00 h. Es recomana demanar cita prèvia. Dimecres de 9.00 a 14.00 h i de 15.30 a 19.00 h. En la franja de la tarda la cita prèvia és obligatòria.
  • Sabadell Atenció Ciutadana. Oficina Oest
  • Adreça: c. de Sant Isidor, 45
    Horari: Dilluns, dimarts, dijous i divendres de 9.00 a 14.00 h. Es recomana demanar cita prèvia. Dimecres de 9.00 a 14.00 h i de 15.30 a 19.00 h. En la franja de la tarda la cita prèvia és obligatòria.
  • Sabadell Atenció Ciutadana. Oficina Sud
  • Adreça: pl. de Castelao, 1
    Horari: Dilluns, dimarts, dijous i divendres de 9.00 a 14.00 h. Es recomana demanar cita prèvia. Dimecres de 9.00 a 14.00 h i de 15.30 a 19.00 h. En la franja de la tarda la cita prèvia és obligatòria.
  • Registre de Territori - Policia Municipal
  • Adreça: c. de Pau Claris, 100
    Horari: dl.-dv.: de 9 a 14 h tot l'any
  • Registre del Vapor Llonch
  • Adreça: ctra. de Barcelona, 208B
    Horari: De dilluns a divendres de 9 a 14 h
  • Sabadell Atenció Ciutadana d'Urbanisme
  • Adreça: c. del Sol, 1 3r
    Horari: dl.-dv.: de 9 a 14 h tot l'any inclòs l'agost