Bona acollida de la nova l’aplicació SBDapparca, que permet als usuaris pagar per mòbil a la zona blava

La recepció de la nova aplicació de pagament de la zona blava mitjançant el telèfon mòbil ha estat molt ben acollida per part dels usuaris des que el 5 de març es va posar en servei.

En els primers 15 dies s’han donat d’alta 381 usuaris, cosa que suposa un promig de 26 usuaris al dia. A més, durant aquest període s’han expedit un total de 762 tiquets amb aquest nou sistema de pagament.

https://www.sbdapparca.cat/Content/logoGrande.pngEn paraules del tinent d’alcalde de Presidència i regidor del Programa Smart City, Josep Ayuso, “el nombre d’usuaris de la nova aplicació creix cada dia, fet que demostra que és una eina molt útil i ben valorada pels usuaris. De fet, els darrers dies s’han arribat a superar els 100 tiquets en una única jornada. És un sistema molt còmode i dinàmic que permet conèixer en tot moment el temps que el vehicle porta estacionat i proporciona avisos 15 minuts abans i en el mateix moment que finalitza el termini màxim d’estacionament”. Ayuso també ha afegit: “L’objectiu és incrementar la rotació de vehicles a la zona blava i, alhora, facilitar l’aparcament i la mobilitat a la ciutadania a través de les noves tecnologies”.

De la seva banda, Eugenio Díaz, director general d'Àgora Grup, ressalta “la satisfacció per l'excel·lent acollida que ha tingut el nou servei entre els usuaris de la zona blava, destacant especialment la fiabilitat tecnològica de la nova aplicació, completament desenvolupada per l'equip de noves tecnologies de la companyia, ubicat a la nostra seu central de Sabadell. A més ha afegit que, “a més de la facilitat del seu ús, l'aplicació dissenyada especialment per a la nostra ciutat, incorpora diverses funcionalitats que la diferencien d'altres ja existents, i que sens dubte suposa un salt qualitatiu en el sistema de gestió de l'actual zona blava que la nostra empresa Serveis Generals per Municipis presta als ciutadans de Sabadell”.

El nou sistema permet pagar únicament pel temps exacte que hagi necessitat tenir el vehicle estacionat, i el seu ús no suposa cap sobrecost als usuaris respecte al pagament en metàl·lic o mitjançant targeta de crèdit i, a més, evita a l'usuari el desplaçament fins a la màquina de parquímetre. Permet igualment disposar d’informació de tots els estacionaments realitzats així com altra informació rellevant del servei.

Aquesta actuació està englobada en el marc del projecte de Sabadell Ciutat Instel·ligent, i amb l’objectiu de proporcionar una millora dels serveis als ciutadans gràcies a la implantació de les noves tecnologies.

Imprimeix