PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

Joves de Sabadell participen a Getxo a la segona Cimera Juvenil Antirumor

La cimera aplega una cinquantena de joves d’arreu de l’Estat

antirumors getxoUn grup de sis joves de la Xarxa Antirumors de Sabadell participen des d’ahir i fins al proper 17 de setembre a la segona Cimera Juvenil Antirumor, que té lloc a Getxo (Biscaia). La cimera aplega una cinquantena de joves d’arreu de l’Estat i té per objectiu compartir experiències i proposar idees que millorin la formació dels joves en el valors d’interculturalitat, cohesió social i lluita contra la discriminació.

El conjunt de participants han estat rebuts avui pel regidor de Joventut i la regidora de la Unitat d’Immigració i Interculturalitat de l’Ajuntament de Getxo. Es tracta d’uns 50 joves, d’entre 13 i 18 anys provinents de Bilbao, Cartagena, Sant Sebastià, Tenerife i Sabadell.

El programa inclou, entre d'altres activitats, tallers formatius; un Antirumour-Lab i un espai de investigació creativa dirigit a la producció de propostes Antirumor. Dissabte 16 participaran al dinar Arroces del Mundo Getxo, i el diumenge 17 finalitzaran amb la presentació de les propostes d’acció elaborades per als diferents municipis.

L’any passat, Sabadell va ser la ciutat acollidora de la primera edició de la Cimera Juvenil Antirumor.