El Centre de Normalització Lingüística de Sabadell ofereix més de 800 places de cursos de català

Es posen en marxa 39 cursos i un taller d’escriptura creativa

Durant tot el mes de setembre el Centre de Normalització Lingüística (CNL) de Sabadell ha tingut obert el període de matriculació a 39 cursos de català per a adults, dividits en el nivell bàsic –per a persones que fa poc que viuen a Catalunya– i els nivells elemental, intermedi, suficiència i superior. Com a novetat, a poblacions com Castellar del Vallès, Santa Perpètua de Mogoda, Palau-solità i Plegamans i Polinyà estrenen la modalitat de cursos trimestrals, que es posarà en marxa a Sabadell al setembre del 2018.

Tots els nivells es poden cursar en la modalitat presencial i en la semipresencial. Es tracta d’una modalitat tutoritzada que permet combinar el treball individual en línia mitjançant una plataforma virtual amb dues sessions presencials que es fan amb el tutor i els companys d’aula.

Si es desitja fer un aprenentatge completament en línia, sempre es pot accedir a un curs 100% virtual a la plataforma Parla.cat, que ofereix tots els graus dels nivells bàsic, elemental, intermedi i suficiència. Aquests cursos es poden fer de forma lliure –gratuïta– o tutoritzada –de pagament i amb dret a prova oficial en els cursos homologats.

Taller d’escriptura creativa

A Sabadell, el 23 d’octubre s’impartirà per primera vegada un taller d’escriptura creativa de 20 hores de durada. L’objectiu és que l’alumnat perdi la por d’escriure, desenvolupi la creativitat, experimenti amb diversos processos creatius i treballi aspectes gramaticals i lèxics relacionats amb l’escriptura.

Per a més informació es pot consultar el web del CNL, anar a la seu –Casal Pere Quart, Rambla, 69– o contactar-hi per telèfon al 93 727 83 40. L’horari d’atenció al públic és de dilluns a divendres, de 10 a 13 i de 16 a 18 h, i divendres, de 10 a 13 h.