L'AJUNTAMENT

ELECCIONS AL PARLAMENT DE CATALUNYA 21 de desembre de 2017

Amb motiu de la convocatòria d’eleccions al Parlament de Catalunya per al 21 de desembre de 2017, les persones interessades poden consultar les llistes del cens electoral de Sabadell per tal de comprovar la seva inscripció i col·legi electoral. I, entre els dies 3 i 10 de novembre, ambdós inclosos, es poden presentar reclamacions sobre inclusió, exclusió o correcció de dades.

Consulta presencial:

La consulta és personal i cal identificar-se amb el document d’identitat. Es pot fer a les oficines següents:

- Despatx Lluch                                               C. de la Indústria, 10 

Horari: dilluns, dimecres i divendres, de 8.30 a 15 h, i dimarts i dijous, de 8.30 a 19 h.

- Oficina del Nord (Ca n’Oriac)                     C. d’Arousa, 2

- Oficina del Sud (la Creu de Barberà)         Pl. de Castelao, 1

- Oficina de l’Est (Torre-romeu)                    Pl. de Montcortès, 1

- Oficina de l’Oest (Can Rull)                        C. de Sant Isidor, 51

Horari: dilluns, dimarts, dijous i divendres, de 9 a 14 h, i dimecres, de 9 a 14 h i de 15.30 a 19 h.

Consulta telemàtica:

Al lloc web de l’Ajuntament:  http://www.sabadell.cat/consultacens, omplint el formulari d’identificació que hi figura.

Consulta telefònica:

Trucant al 010 (o 93 745 31 10, si la trucada es fa des de fora de la ciutat o mitjançant un telèfon mòbil):

Horari: de dilluns a dijous, de 8.30 a 19 h, i divendres, de 8.30 a 15 h      

En cas de presentar reclamació al cens electoral, el tràmit s’haurà de fer presencialment i personalment. Cal presentar el document d’identitat.