PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

Els ocells a la ciutat

A qui s'adreça: Alumnes d'educació primària. Descripció: Sortida matinal guiada per diferents indrets de la ciutat que s'iniciarà a Ca l'Estruch i finalitzarà al Parc de Catalunya.
 
Llegeix més...
 

El riu Ripoll, com és i com està?

A qui s'adreça: Alumnes de cicle superior d'educació primària. Descripció: Itinerari guiat per la ribera del riu Ripoll per tal d'estudiar l'ecosistema i els principals organismes que en formen part.
 
Llegeix més...
 

El medi natural del Vallès

A qui s'adreça: Alumnes d'ESO, batxillerat, formació professional i escoles d'adults. Descripció: Itinerari matinal guiat per la Serra de Sant Iscle, des del parc periurbà de la Salut, passant per la Torre del Canonge i fins la Torre de les Aigües. 
 
Llegeix més...
 

L'estat ecològic del riu Ripoll

A qui s' adreça: Alumnes d'ESO, batxillerat, formació professional i escoles d'adults. Descripció: Sortida matinal guiada pel riu Ripoll i pel torrent de Colobrers, a Sabadell, per estudiar-ne l’estat ecològic.
 
Llegeix més...
 

Els bolets a l'aula

A qui s'adreça: Alumnes d'educació primària, ESO, batxillerat, formació professional i escoles d'adults. Descripció: Taller a l’aula en el qual s’introdueix la biologia i l’ecologia dels fongs i s’ensenyen les característiques bàsiques per reconèixer els bolets i diferenciar-ne les espècies comestibles de les tòxiques més comunes.
 
Llegeix més...
 

Camps i boscos del rodal

A qui s'adreça: Alumnes de cicles mitjà i superior d'educació primària. Descripció: Sortida matinal guiada a la serra de Sant Iscle, pels voltants del parc de la Salut, a Sabadell. S’identifiquen els principals cims del paisatge vallesà per situar geogràficament els alumnes en l’entorn proper.
 
Llegeix més...
 

Joc Rodals i ciutats: l'equilibri és possible

A qui s'adreça:  Alumnes d'ESO, batxillerat, formació professional i escoles d'adults. Descripció: Experimentant amb un joc de taula reflexionem sobre l’ordenació del territori. L’alumnat, per grups, dissenya una ciutat i el seu entorn, seguint uns condicionants previs, i n’obté unes puntuacions (indicadors de qualitat de vida, energia, biodiversitat, contaminació i petjada ecològica). Al posar en comú els resultats, s’obre un debat sobre la gestió del territori i els usos que li donem. 
 
Llegeix més...
 

I després d'un incendi, què?

A qui s'adreça: Alumnes d'ESO, batxillerat, formació professional i escoles d'adults. Descripció: Activitat a l'aula o en laboratori en la que s’expliquen els incendis forestals com a factor natural i alhora potenciat per l’acció humana.
 
Llegeix més...