CA EN ES

Problemàtiques amb l’habitatge, llum, gas i aigua

 

Orientació i ajuda en situacions de risc o pèrdua d’habitatge habitual, deutes o talls de consums energètics.

A què tinc dret com a usuari/usuària?

A una atenció professional que farà un diagnòstic, informarà dels drets actuals i proposarà un pla d’atenció per solucionar situacions d’exclusió residencial: deutes, risc de desnonament o talls de subministraments, auditories de consum energètic, accés a habitatge social...

Com s'hi accedeix?

Cal estar empadronat a Sabadell.

S’hi accedeix demanant hora al CAP que es tingui de referència

 

Quina documentació necessito?

És aconsellable portar a la primera entrevista documentació identificativa -- DNI, NIE, passaport, llibre de família-- així com dels subministraments bàsics o de l’habitatge.

Quins deures tinc?

a)     Facilitar les dades personals i presentar els documents fidedignes.

b)     Complir els acords amb el professional. Comprometre'm activament.

c)      Destinar la prestació a la finalitat per a la qual s'ha concedit.

d)     Retornar els diners rebuts indegudament.

e)     Tenir una conducta de respecte mutu amb els professionals de l’atenció.

Tràmits freqüents

Sol·licitud de l'informe dels Serveis Socials Bàsics per a impedir la interrupció del subministrament d'aigua, d'electricitat o gas

Sol·licitud i declaració per l'exempció de la plusvàlua en dacions/executiu

 

Contacte

Regidoria d'Acció Social
Rambla 22, Sabadell
Tel: 93 745 31 44

Servei d'Urgències i Emergències Socials (SUES)
Plaça del Gas, 2  
Horari d’atenció a l’oficina:
De dilluns a dijous de 9 a 17 h i divendres de 9 a 14 h
Telèfon: 93 726 47 00
Fora de l’horari d’oficina:
Tel. 900 112 092 (Policia Municipal)