PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

Normes i condicions

A qui van adreçades?

  • A persones empadronades a Sabadell
  • que tenen 65 anys o més.
  • que tenen entre 60 i 64 anys i que són jubilades o pensionistes, nascudes a l’any 1957 o abans.
  • Poden anar acompanyades de cònjuge o parella, encara que no sigui més gran de 60 anys, sempre que estiguin empadronades al mateix domicili.
  • S’admet un/a acompanyant quan es tracti d’un fill o filla amb alguna discapacitat amb grau de disminució igual o superior al 45%, que caldrà acreditar aportant el certificat corresponent.
  • Les persones han de ser autònomes i trobar-se en bona condició física per gaudir dels viatges, ateses les característiques d’algunes de les propostes, especialment les que són més de contingut històric o en els circuits europeus.
  • Les persones amb mobilitat reduïda que vulguin gaudir d’uns dies de descans amb propostes de lleure atractives podran viatjar alguna destinació de "Conviure" i caldrà que vinguin amb un/a acompanyant, sense restriccions d’edat, per poder-los atendre al llarg de tota l’estada.

Acceptacions i renúncies de la plaça del 22 al 28 de setembre per a les sortides de 2017 i del 29 de setembre al 6 d'octubre per a les sortides de 2018

  • Les llistes d’adjudicacions estaran publicades a totes les oficines d’atenció ciutadana del 22 de setembre al 6 d'octubre.
  • L’acceptació de la plaça comporta el compromís de pagament de la quota corresponent.
  • Només en el cas d’exhaurir la llista d’espera podran obtenir plaça les inscripcions presentades fora de termini.
  • Les places no s’adjudiquen segons l’ordre d’inscripció. S’adjudiquen segons els següents criteris:
    • Renda, prioritzant les persones amb rendes més baixes.
    • Rotació: prioritzant els que no han viatjat al darrer any.
    • Disponibilitat de places en la destinació escollida.

Pagament quota

Acceptació de plaça:

En el termini de cinc dies desprès d’acceptar la plaça caldrà fer un primer pagament, al número de compte bancari que s’indicarà al document d’acceptació:

  • Estades de Benestar físic, emocional i de salut: pagament de 70€.
  • Estades a Península i Europa: pagament de 200€.

Pagament final:

La resta del cost del viatge s’haurà d’abonar al compte bancari que s’indicarà, en el termini anterior a 45 dies abans de la data de la sortida.

Només es considerarà definitivament acceptada la plaça quan s’hagin efectuat els pagaments de la quota en els terminis establert.

El pagament dels viatges acceptats que tinguin la sortida amb menys de 45 dies d’antelació, s’hauran de fer efectius en la data màxima indicada en el document de pagament.

Cancel·lació

Per donar-se de baixa de qualsevol plaça cal anar a l’atenció del programa Sortim i compartim.

Qualsevol cancel·lació ha d’estar justificada per defunció o malaltia greu que exigeixi l’hospitalització de la persona, el seu/la seva cònjuge, germà/na o d’un familiar de primer grau o per la trucada inesperada per a la intervenció quirúrgica o transplantament d’òrgan de la persona participant, el seu/la seva cònjuge o acompanyant inscrit en la mateixa reserva. La causade la baixa s’ha d’acreditar mitjançant certificat emès pel metge de la xarxa pública de salut o amb Certificat Mèdic Oficial.

Cal presentar-ho a l’atenció del Programa Sortim i compartim, al Despatx Lluch, C. de la Indústria, 10. De dilluns a dijous de 10h a 13h, a partir del 28 de setembre de 2017.

En cas de cancel·lació no justificada segons els criteris anteriors s’afegirà, a les despeses de gestió, una penalització econòmica que pot anar des del 5% al 100% del cost del viatge.