PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

Sabadell acollirà la nova seu central de Toyota Material Handling a Espanya

Avui ha tingut lloc l’acte simbòlic de la primera pedra de la nova nau de 16.500 m2, on treballaran 225 persones i tindrà 290 professionals més associats Sabadell acollirà la nova seu central de Toyota Material Handling a Espanya

La nova seu suposarà un salt qualitatiu per a la companyia especialitzada en la venda i el lloguer de carretons contrapesats, permetent-li donar un millor servei i atenció al client i contribuint a avançar en el compromís de l’empresa d’assolir Zero Emissions en les seves operatives. En aquest sentit, la seu s’ha dissenyat amb tecnologies i sistemes per ser el més eficients possible i amb la voluntat que sigui clau en el camí de la companyia per reduir la petjada de carboni.

La nau comptarà amb sistemes per a la gestió dels residus i l’eficiència energètica com plaques fotovoltaiques o llums led. Així mateix, val a dir que Toyota Material Handling aposta per l’hidrogen verd i el liti com a noves alternatives d’energia per als seus carretons.

Durant l’acte de primera pedra, l’alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, ha destacat que

“el nostre objectiu des del govern municipal és crear les condicions necessàries perquè les empreses s’instal·lin a Sabadell i apostin pel territori, perquè creïn llocs de treball, perquè generin riquesa que ens permeti redistribuir-la i fer possible la igualtat d’oportunitats. El fet que una empresa com Toyota Material Handling instal·li la seva seu central a Sabadell és un èxit d’aquesta política d’atracció de talent. Continuarem en aquesta línia de treball que està portant tantes empreses i tanta ocupació a la nostra ciutat”

Per la seva banda, el director general de Toyota Material Handling España, Joan Catalan, ha assenyalat que

“és un orgull començar la nostra nova aventura en aquest municipi, una localització que va ser escollida en primer lloc pensant en les persones, és a dir, que fossin unes localitzacions que oferissin més comoditat per a l'equip alhora que fossin eficients i modernes” i ha afegit que “sens dubte, amb aquesta nau millorem tant a nivell de capacitat com a tècnic com de servei i proximitat al client. Treballem cada dia per avançar-nos a les necessitats del mercat i mantenir una destacada posició de lideratge”.

Aquesta nau incorporarà activitats de distribució, comercialització, servei de postvenda de maquinària industrial, així com les activitats pròpies de cada unitat de negoci de la companyia: lloguer, ocasió, servei postvenda, serveis financers, serveis de Lean, projectes d'automatització, energies i sostenibilitat.