Concurs oposició per proveir 13 places d'auxiliar d'administració general de l'Ajuntament de Sabadell, codi de convocatòria COC2-1-09/10
Anunci convocatòria DOGC: 24/02/2017
Anunci convocatòria BOE: 11/05/2017
El termini de presentació de sol·licituds s'iniciarà el dia 12 de maig fins el dia 31 de maig de 2017 (ambdós inclosos).
Avís :
Per a les sol·licituds d’adscripció sense certificat digital [Participació a les proves d'accés a l'Ajuntament (model normalitzat presencial)], tal i com es determina a les bases d'aquesta convocatòria recordeu que cal:
1 Emplenar i imprimir la sol·licitud.
2. Els aspirants que hagin de satisfer el pagament de les taxes han d'emplenar el document d’autoliquidació. Posteriorment, efectuar el pagament on-line o bé presencialment en qualsevol entitat bancària amb oficina a Sabadell o el caixer automàtic ubicat a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (C. Indústria, 10).
3. Finalment, presentar la sol·licitudamb el justificant de pagament (si s'escau) i una fotocòpia de la documentació requerida en les bases als registres assenyalats.
Relació provisional d'aspirants admesos/es i exclosos/es
Termini per presentar subsanacions i/o possibles reclamacions: del dia 11 de juliol fins el dia 24 de juliol de 2017 (ambdós inclosos).
Modificació de la relació provisional d'aspirants admesos/es i exclosos/es DOGC: 03/08/2017
Relació definitiva d'aspirants admesos/es i exclosos/es
Avís: la prova Informàtica, es farà amb el programari Microsoft Word 2013 i Microsoft Excel 2013.
Resultats prova català i convocatòria prova informàtica
CONVOCATÒRIA FASE ENTREVISTA PERSONAL
Resultats provisionals fase de valoració de mèrits
Els resultats definitius de la fase de valoració de mèrits juntament amb els resultats finals del procés selectiu es publicaran durant la setmana del 14 de maig de 2018.
Resultats definitius fase de valoració de mèrits
IMPORTANT: Aquelles persones incloses al llistat de borsa de treball d’aquest procés, no cal que presentin, dins el termini actual de presentació de documentació, allò requerit als punts c), d), f) i g) de les bases. Aquesta documentació li serà requerida en el moment de la seva incorporació a l’Ajuntament.