PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

Hora: 12h

Lloc: Edifici Narcís Giralt.

Assistents: Miquel Soler, Regidor de Tecnologies de la Informació i Comunicació i del Programa de Benestar Animal.

Reunió a porta tancada.

Hora: 12h

Lloc: Mercat de Sant Joan.

Assistents: Assistents: Marisol Martinez, Tinenta d'Alcalde de l'Àrea de Promoció de la Ciutat i Participació i de les Regidories de Comerç, Esports i Programa de Cicles de Vida, Coordinadora de l'Àrea i Cap de Servei de Comerç.

Acte tancat.

L’Escola Illa ha tornat a participar enguany a The Shopping Night Barcelona, celebrada al Passeig de Gràcia i carrers adjacents de la ciutat i en la qual van prendre part comerços, restaurants, hotels i escoles d’art i disseny del territori. Dins les activitats adreçades a les escoles de disseny, Alba Manzano, alumna el curs passat del cicle d’Estilisme d’Indumentària del centre municipal sabadellenc, va guanyar el primer premi del concurs The Mad Designer, pel disseny d’una peça de roba inspirada en Alícia al País de les Meravelles, enguany fil conductor de la Shopping Night.

Alumnes de quatre centres educatius han plantat 700 exemplars d’arbres i arbustos a dues zones del rodal de Sabadell. L’activitat s’ha portat a terme en dues jornades: una primera el 15 de novembre, en la qual 150 nens i nenes de les escoles Can Deu i Floresta van plantar a Sant Julià d’Altura i la segona el 7 de desembre, en què un centenar d’alumnes de les escoles Samuntada i Juan Ramon Jiménez van prendre part a una plantada al parc de la Salut.

Uns 85 alumnes (quatre grups) de segon d’ESO de l’Institut Jonqueres estudiaran durant aquest curs l’obra de quatre autores catalanes dins un projecte impulsat per la Diputació de Barcelona i que, a Sabadell, es coordina des de la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament. La iniciativa, sota el nom de Lletra a Lletra fem municipi i que s’emmarca dins el Pla Educatiu d’Entorn, té com a objectiu reforçar les competències lingüístiques dels nois i noies --fonamentals per l’assoliment de l’èxit educatiu--, potenciant alhora la coresponsabilitat de diferents agents en tot el procés: Ajuntament i centre educatiu però també agents i equipaments del territori, en aquest cas la Biblioteca del Nord.