Skip to main content
PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

Cerca a la agenda...

Agenda de la Ciutat

<< < Octubre 2026 > >>
dil dit dic dij div dis dig
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 30 31  


 

FINISSAGE TODAY I PAINTED NOTHING. DOESN'T MATTER. MARC SALAS ARMENGOL. XERRADA

Activitat de tancament de l'exposició guanyadora de la convocatòria Estruch Obert 2026.

Fotografia de l'activitat

Una trobada al voltant de l'exposició today I painted nothing. doesn't matter, per aprofundir en les peces, els processos de creació i les referències que acompanyen la recerca de l'artista. A través d'una visita comentada, Marc Salas Armengol traçarà una genealogia d'interessos, intuïcions i connexions que travessen la seva pràctica artística.

L'activitat es completarà amb un visionat d'una peça audiovisual en la que l'artista ha estat treballant en els darrers mesos, que permeten apropar-nos a la seva manera d'entendre la pràctica.

today I painted nothing. doesn't matter es planteja com una exposició al voltant de les idees de contingència i possibilitat, de la tensió entre la contenció i el desplegament, entre allò que es deixa veure i el que queda amagat, que s'intueix, o no, i entre materialitat i immaterialitat. El títol sorgeix a partir d'una anotació del poeta rus Daniil Kharms en un del seus diaris: 'Today I wrote nothing. Doesn't matter'. Treballant a partir de la relació amb la sala d'exposicions i l'experiència a l'espai, l'exposició es construeix com un procés obert que explora la relació amb els materials que m'envolten i les seves possibilitats. La intenció és mantenir les peces en un estat de provisionalitat proper al que es dona a l'estudi, entenent l'espai expositiu com una oportunitat per a generar obertures més que un lloc on el procés conclou.

Marc Salas Armengol (Sabadell, 2002) graduat en Belles Arts per la Universitat de Barcelona (2025). La seva investigació parteix de la pintura però troba sentit en el seu desplegament a l'espai, abordant el medi a partir de les característiques materials i les seves relacions espacials. La recerca se centra en la contingència de l'acció, en allò que pot passar, o no, explorant la potencialitat dels materials i els límits entre materialitat i immaterialitat. Entén la pràctica com un procés en constant transformació, com una cosa viva que té lloc en la trobada entre objecte i subjecte i en l'experiència a l'espai.

Projecte guanyador dins la convocatòria Estruch Obert 2026.

PreuGratuït

 Data i Horari: 

Dia: Dijous 12 de novembre de 2026

Horari: de 18 a 19.30 h

Afegir al teu calendari


 Lloc: 

L’Estruch, Fàbrica de Creació de les Arts en Viu.

Adreça: c. de Sant Isidre, 140, 08208, Sabadell

Telèfon: 93 717 25 71

Web: L’Estruch, Fàbrica de Creació de les Arts en Viu

Planol


Com arribar-hi?

  • Autobusos urbans (TUS)
      Parades properes:

      Feiners

    • Francesc Macià : L1,L3,L5,L8,L55,F1,F5
    • La Creu Alta : L1,L2,L3,F1
    • Onze de Setembre : L1,L2,L3,F1

      Dissabtes

    • Francesc Macià : L1,L3,L5,L8,L55,F1,F5
    • La Creu Alta : L1,L2,L3,F1
    • Onze de Setembre : L1,L2,L3,F1

      Festius

    • Francesc Macià : F1,F5
    • La Creu Alta : F1
    • Onze de Setembre : F1

Més informació