PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

Cerca al directori...

Associació Aixeca El Cap

Localització i contacte

Com arribar-hi?

  • Autobusos urbans (TUS)
      Parades properes:

      Feiners

    • Dones del Tèxtil : L7,L10,L12
    • Les Valls : L4,L5,L7,L10,L12,L44,L55
    • Massagué : L1,L2,L3,L7,L10,L12

      Dissabtes

    • Dones del Tèxtil : L1,L2,L3,L4,L5,L7,L10,L12,L55
    • Les Valls : L4,L5,L12,L55

      Festius

    • Dones del Tèxtil : F2,F3,F4,F5
    • Zamenhof : F1,F2,F3,F4,F5

Més informació

Els fins de l'associació són:


1. Promoure la consciencia pública sobre els riscos associats a l'ús dels dispositius digitals, especialment entre infants i adolescents, i advocar per una utilització regulada d'aquests dispositius.


2. Vetllar per la salut física i mental dels menors, especialment pel que fa als efectes negatius de l'exposició a pantalles, l'addicció a les xarxes socials i altres plataformes digitals, així com els riscos vinculats a continguts inapropiats.


3. Fomentar un debat social i polític entorn de la digitalització en els àmbits educatius i familiars, basat en el principi de precaució prioritzant la protecció dels menors davant dels interessos econòmics d'empreses tecnològiques, garantint que qualsevol innovació digital sigui mesurada, regulada i adaptada a les seves necessitats de desenvolupament.


4. Contribuir a la regulació i limitació de l'ús de dispositius digitals en espais educatius, mitjançant la sensibilització i acció política, per garantir que la tecnologia digital no substitueixi les metodologies pedagògiques tradicionals ni comprometi el desenvolupament intel·lectual i emocional dels menors.


5. Promoure la igualtat de gènere en l'entorn virtual, i combatre la hipersexualització, cosificació i violències a les quals estan exposades les nenes i adolescents a les xarxes socials i altres plataformes digitals.


6. Denunciar les desigualtats socials i ambientals que es deriven de la fabricació i ús dels dispositius digitals, l'explotació laboral als països perifèrics i l'impacte ambiental del consum tecnològic desmesurat.


7. Crear una