Segona edició del curs de Gestió Integral de Petites Associacions

Les sessions de treball es faran de 17 a 21 h al Casal Pere Quart (Rambla, 69) i proposen identificar i conèixer com s’ha de configurar cada entitat en funció de les necessitats o de les activitats que es duguin a terme. També es donaran a conèixer els requisits legals i fiscals de cada tipus d’entitat, les fonts de finançament que existeixen, com dur els comptes i com desenvolupar un pla de captació de fons.
Altre temes que s’abordaran són la gestió de persones i projectes, així com la comunicació i el màrqueting.
La metodologia del curs combina la fonamentació teòrica com a marc referencial necessari per l’assoliment dels continguts i la pràctica d’exercicis amb dinàmiques per adquirir les habilitats i destreses requerides.
El curs està reconegut dins del Pla de Formació del Voluntariat de Catalunya. Als alumnes que superin el 85% d’assistència al curs se’ls lliurarà un diploma acreditatiu expedit per la Generalitat de Catalunya.
Les inscripcions ja estan obertes i es poden fer per telèfon al 93 745 31 84 (de 9 a 14h) o bé per correu a entitats@ajsabadell.cat L’aforament és limitat