2014
Aplicables als contractes de consultoria i assistència, de serveis i subministraments, a altres contractes administratius (gestió de serveis públics i contractes administratius especials) i als privats
Plecs i models de documents
Catàleg actualitzat de tots els procediments administratius, amb els tràmits que pot realitzar la ciutadania a l'Ajuntament. Cal indicar els que estan disponibles en format electrònic, el sentit del silenci administratiu i els recursos que es poden interposar amb relació a les resolucions que hi posen fi.
WEB SAC
Actes administratius, declaracions responsables, comunicacions prèvies que puguin tenir incidència sobre el domini públic o la gestió dels serveis públics
Contractes de Gestió de Serveis Públics:
https://seu.sabadell.cat/seuelectronica/p/descripcio_cat.asp?H=0SubTipus=GSP
Contractes Administratius Especials:
https://seu.sabadell.cat/seuelectronica/p/descripcio_cat.asp?H=0&SubTipus=AES
Actes administratius sobre domini públic:
- Cessions d'ús (patrimoni)
- Concessions de Domini Públic ( durada mínima 1 any)
- Permisos ocupacions (OVP. Especial rellevància o durada mínima 1 any)
Inici del procediment de revisió d'ofici dels actes administratius relatius a l'antiga caserna de la Guàrdia Civil, situada al carrer Batllevell 18-carrer Vilarrúbies 151, de Sabadell.
Acta del PLE de l'Ajuntament de Sabadell. Data 29/09/2016 . Veure el punt 9, pàgina 51
Declaració de caducitat del procediment de revisió d'ofici de diversos actes relatius a la finca de l'antiga caserna de la Guàrdia Civil, incoat per acord del Ple de 26 de novembre de 2015.
Ordre del dia del PLE de 26 de juny de 2017. Veure punt 10
Inici del procediment de revisió d'ofici de diversos actes relatius a la finca de l'antiga caserna de la Guàrdia Civil.
Ordre del dia del PLE de 26 de juny de 2017. Veure punt 11
Inici del procediment de revisió d'ofici del contracte de gestió del servei públic de neteja de l'espai públic, recollida i trasllat dels residus sòlids urbans i deixalleries del municipi de Sabadell.
Acta del PLE de l'Ajuntament de Sabadell. Data 26/01/2017 . Veure el punt 9.
Les resolucions que puguin tenir rellevància pública, i les que afectin a les persones obligades al compliment de la llei de transparència.
Resolucions administratives: Es publiquen totes les resolucions administratives que puguin tenir rellevància pública en els acords de Ple i de la Junta de Govern Local:
https://seu.sabadell.cat/seuelectronica/p/actes_cat.asp
Resolucions judicials: Es publiquen les resolucions judicials de caràcter col·lectiu que afectin a una disposició de caràcter general de l’Ajuntament:
https://www.sabadell.cat/images/transparencia/documents/ResolucionsJjudicials.pdf
El pressupost, amb la descripció de les partides pressupostàries anuals, i els programes d’actuació municipal. Inclou el pressupost de l’Ajuntament, i el dels Organismes i Empreses municipals
Pressupostos municipals
https://seu.sabadell.cat/seuelectronica/p/Pressupost_cat.asp
Dades Pressupost General 2017 de l'Ajuntament i dels Organismes i Empreses municipals
https://seu.sabadell.cat/seuelectronica/p/DadesPres17_cat.asp