Prop de 70 persones reflexionen i debaten sobre innovació educativa a la quarta edició del Fòrum Educatiu de Sabadell
Què vol dir innovació educativa? Amb la metodologia actual preparem els infants per al futur? Calen canvis a l’escola? Quins? Aquestes i altres qüestions van centrar el debat al Fòrum Educatiu de Sabadell, portat a terme a finals de novembre. Després de dedicar les tres primeres edicions a l’elaboració del Pla per a l’Equitat i l’Èxit Educatiu, el Fòrum va celebrar una nova jornada amb la voluntat de continuar reflexionant col·lectivament, en aquest cas sobre la innovació, un tema que ha aterrat amb força al debat educatiu. A la quarta edició del Fòrum van participar una setantena de persones.
Què vol dir innovació educativa? Amb la metodologia actual preparem els infants per al futur? Calen canvis a l’escola? Quins? Aquestes i altres qüestions van centrar el debat al Fòrum Educatiu de Sabadell, portat a terme a finals de novembre. Després de dedicar les tres primeres edicions a l’elaboració del Pla per a l’Equitat i l’Èxit Educatiu, el Fòrum va celebrar una nova jornada amb la voluntat de continuar reflexionant col·lectivament, en aquest cas sobre la innovació, un tema que ha aterrat amb força al debat educatiu. A la quarta edició del Fòrum van participar una setantena de persones.
Nascut a finals de 2016, el Fòrum Educatiu es planteja com una sèrie de trobades periòdiques, organitzades per fomentar l’intercanvi d’idees a l’entorn de l’Educació a la nostra ciutat. Com és habitual, la quarta edició de la trobada va comptar amb una ponència marc, en aquesta ocasió a càrrec de l’expert en transformació digital, Genís Roca, que va pronunciar una conferència sobre les competències educatives que cal desenvolupar a la societat del segle XXI.
El programa va incloure, així mateix, una taula de debat sobre els processos d’innovació en l’àmbit educatiu, comptant amb representants de la Fundació Jaume Bofill, el Consorci d’Educació de Barcelona, l’Escola Nova 21 i l’Ajuntament de Viladecans.