PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

Un projecte amb cor al cim del Nepal

El  diumenge 14 de juny, l’Associació sabadellenca Sabadell pel Nepal va organitzar un conjunt d’activitats amb l’objectiu de recaptar fons per construir 80 cases a Kavre (Nepal).

nepal cartellDes de les 10 del matí i fins les 3 de la tarda a la Pl. del Dr. Robert s’hi van dur a terme un seguit d’activitats: tallers infantils, reiki, trenes nepalís i artesania. Es van recaptar uns 10.000€, amb els quals s'hi podran fer uns 20 habitatges de contraxapat.

Programa d’activitats:

10 h Presentació

10.15 h Chi kung i Taichi. Pràctica popular

11.15 h Fragment del monòleg « Van Gogh «, a càrrec de Jaime Garcia

11.30 hExhibició i classe de country, a càrrec del grup i classe de Country "The Tumbleweed", 4t premi del III concurs de Country delRenegade

12.15 h Danses Budistes: Avalokiteshvara dance (Bodhisattva of Compassion) i Lakhey Dance (Mask Dance of Kathmandu)

 12.30 h Contes infantils i emocions

13.15 h Exhibició i taller de danses de bollywood a càrrec del Centre Asana

 14.15 h Tamborinada, a càrrec dels tabalers de “Els Diables de la Creu Alta”, perquè ballis amb ells al ritme dels seus tabals.

 14.45 h Roda d’energia. Dedicació de mèrits

 


Galeria fotogràfica

nepal4 nepal5
nepal6 nepal7

 


 Notícies relacionades

>> Sabadell col·labora amb Nepal. iSabadell , 14 de juny de 2015

>> Sabadell pel Nepal recapta 10.000 euros que destinaran a construir 20 habitatges de contraxapat a l'Himàlaia. Ràdio Sabadell, 14 de juny de 2015

>> Sabadell pel Nepal recapta 10.000 euros per reconstruir el país. NacióSabadell.cat, 15 de juny de 2015