PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

L’alumnat de l’activitat “Els Nois i Noies tenen la paraula” exposa les conclusions de l’anàlisi fet sobre “Sabadell i la Música” i les seves propostes de futur

L’Ajuntament ha acollit a principis de juny l’acte final de l’activitat “Els nois i noies tenen la paraula”. La iniciativa, impulsada per l’Ajuntament dins el programa Ciutat i Escola, vol iniciar els infants i adolescents en l’aprenentatge dels processos de participació, proporcionant-los alhora un espai de diàleg perquè puguin expressar la seva opinió sobre diferents temes de ciutat. Enguany, el tema de reflexió ha estat “Sabadell i la Musica”. A la trobada final, els nois i noies han presentat les seves conclusions al Saló municipal de Plens, davant l’alcalde i el tinent d’alcalde en funcions. Enguany, han pres part a l’activitat alumnes de les escoles Arraona, Creu Alta i Xaloc.

L’Ajuntament ha acollit a principis de juny l’acte final de l’activitat “Els nois i noies tenen la paraula”. La iniciativa, impulsada per l’Ajuntament dins el programa Ciutat i Escola, vol iniciar els infants i adolescents en l’aprenentatge dels processos de participació, proporcionant-los alhora un espai de diàleg perquè puguin expressar la seva opinió sobre diferents temes de ciutat. Enguany, el tema de reflexió ha estat “Sabadell i la Musica”. A la trobada final, els nois i noies han presentat les seves conclusions al Saló municipal de Plens, davant l’alcalde i el tinent d’alcalde en funcions. Enguany, han pres part a l’activitat alumnes de les escoles Arraona, Creu Alta i Xaloc.

Durant el curs, l’alumnat ha analitzat aspectes molt diversos vinculats amb la música: la importància que té a la vida de les persones, com serveix d’element de relació amb els altres, si pot generar i en quines situacions problemes de convivència i altres elements vinculats amb la ciutat, com per exemple l’oferta musical, els espais dedicats a activitats musicals, etc... Tot plegat, amb l’objectiu de plantejar propostes de millora que recullin la seva visió de la vida musical Sabadell.

Així mateix, i a banda de la tasca que cada escola porta a terme individualment, s’han celebrat dues trobades intercentres per afavorir el treball conjunt i la coordinació entre les escoles participants. A les trobades s’han posat en comú les propostes amb les quals s’ha conformat el manifest de conclusions que, al final, s’ha presentat al Saló de Plens de l’Ajuntament.

Durant tot el procés, el professorat ha comptat amb l’assessorament tècnic necessari i amb una guia didàctica per desenvolupar a l’aula, a més d’una sessió de formació.

Conclusions