PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

Concurs oposició 6 places de T.M. de Gestió de personal funcionari, grup A2, per proveir els llocs de treball de Tècnics/ques Mitjà/anes de Gestió de l’Ajuntament de Sabadell, codi de convocatòria ECOA21422

Bases

Anunci bases BOPB: 21/12/2022

Anunci bases DOGC: 29/12/2022

Anunci bases BOE: 30/12/2022

ANUNCI MODIFICACIÓ BASES

Anunci modificació bases BOPB: 14/02/2023

Anunci modificació bases DOGC: 23/02/2023

Anunci modificació bases BOE: 11/03/2023

Anunci obertura convocatòria BOPB: 15/02/2024

Anunci obertura convocatòria DOGC: 21/02/2024

Anunci obertura convocatòria BOE: 23/02/2024

FORMULARI DE PARTICIPACIÓ  

El termini de presentació de sol·licituds serà del DILLUNS 26 de febrer de 2024, dia que s'activarà el formulari de participació, fins al DIVENDRES 8 de març de 2024 (ambdós inclosos).

Anunci de rectificació de bases

Anunci de rectificació de bases BOPB: 27/02/2024

Anunci de referència al DOGC: 01/03/2024

Nota informativa en relació a les borses de treball

Relació provisional de persones aspirants admeses i excloses i dates proves

Anunci de referència al DOGC de la relació provisional de persones admeses i excloses: 10/04/2024

Anunci modificació de tribunal

El termini de presentació d'esmenes serà del dia 11 d'abril de 2024 fins al dia 24 d'abril de 2024 (ambdós inclosos).

Avís:

Les persones aspirants que estiguin excloses provisionalment per manca del pagament de la taxa de participació hauran de:

  1. Realitzar el pagament de la taxa mitjançant el tràmit d'autoliquidació, al següent enllaç
  2. Gravar i conservar una còpia del justificant de pagament en pdf.
  3. Presentar una instància general amb el justificant de pagament de la taxa, al següent enllaç.    
  4. Registrar la sol·licitud.

Les persones aspirants que estiguin excloses provisionalment per altres causes, o bé hagin de presentar el certificat acreditatiu de nivell de català, o qualsevol altra documentació que considerin, hauran de :

  1. Presentar una instància general, al següent enllaç.    
  2. Registrar la sol·licitud

Us informem que s’ha habilitat una adreça electrònica per a dubtes i consultes relacionades amb el procés extraordinari d’estabilització que és rhestabilitzacio@ajsabadell.cat . Us demanem que qualsevol petició relacionada amb l’estabilització la dirigiu a aquesta adreça electrònica des d’on se us donarà resposta en el termini més breu possible.