PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

L’Ajuntament va rebre 877 sol·licituds d’accés a la informació pública durant 2022

El consistori aposta per promoure els recursos i mecanismes que garanteixen una administració transparent L’Ajuntament va rebre 877 sol·licituds d’accés a la informació pública durant 2022

Prop de tres quartes parts de les sol·licituds presentades provenen de ciutadania resident a Sabadell. I ,el 81% han estat lliurades per via telemàtica, sens dubte la via preferent de presentació.

El dret d’accés és un dret que complementa la informació que el ciutadà pot obtenir per via del portal de transparència com a instrument bàsic i general per facilitar a la ciutadania la informació de forma integrada de l’Ajuntament de Sabadell i, que permet l’accés a tota la informació disponible i que conté els enllaços amb la seu electrònica .

En el Portal de Transparència de l’Ajuntament es pot trobar informació institucional i organitzativa,  plans d’actuació municipal , transversals i planificació urbanística, informació de rellevància jurídica, normativa municipal: ordenances i reglaments, gestió econòmica i pressupostària, informació sobre convenis, subvencions i contractes, així com mesures d’integritat i bon govern, entre d’altres.

En aquest sentit, fa unes setmanes va entrar en funcionament la Bústia Ètica i de Bon Govern oberta a la ciutadania i empleats/ades públics/ques, un canal que permet que qualsevol persona o servidor públic pugui comunicar de manera confidencial conductes dutes a terme per l’Administració municipal que resultin contràries al dret, principis o regles ètiques i de bon govern.

Accés al Portal de Transparència