PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

L’Escola Illa i Grandalla col·laboren per millorar els elements comunicatius de l’entitat

L’Escola Illa i Grandalla han impulsat un projecte de col·laboració que ha tingut com a objectiu millorar la comunicació gràfica de l’entitat, tant la comunicació en línia com a través d’altres suports. Gràcies a aquest treball, s’han pogut proposar diferents canvis als elements comunicatius actuals de Grandalla com també aportar noves propostes. Alhora, l’alumnat de l’Escola Illa ha pogut realitzar un encàrrec real amb els beneficis que això comporta per a la seva formació.

L’Escola Illa i Grandalla han impulsat un projecte de col·laboració que ha tingut com a objectiu millorar la comunicació gràfica de l’entitat, tant la comunicació en línia com a través d’altres suports. Gràcies a aquest treball, s’han pogut proposar diferents canvis als elements comunicatius actuals de Grandalla com també aportar noves propostes. Alhora, l’alumnat de l’Escola Illa ha pogut realitzar un encàrrec real amb els beneficis que això comporta per a la seva formació.

El projecte s’ha vehiculat a través d’un concurs restringit per a estudiants de 2n curs del Cicle Formatiu de Gràfica Publicitària de l’Illa, que finalment van guanyar Sara Domingo, Carla Santaularia i Laia Barbero.

El certamen va donar el tret de sortida el 16 de novembre, quan des de Grandalla es va presentar la proposta als alumnes per tal de donar a conèixer l’objectiu, funcionament i valors de l’entitat. A partir d’aquest moment l’alumnat va treballar diversos projectes en grups reduïts, fent un estudi de recerca i anàlisi de l’estratègia comunicativa actual, així com també d’entitats similars, per després treballar les necessitats comunicatives de Grandalla, els mitjans, els suports i els costos i poder plantejar, així, nous elements comunicatius.

El redisseny ha partit del logotip fins arribar a les diverses aplicacions gràfiques impreses com cartells, tríptics, flyers, etc. i a les aplicacions digitals com ara el web i les xarxes socials. Un cop finalitzada la fase creativa, els alumnes van fer la presentació de les seves propostes.