PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

Construïm convivència: programa d'educació emocional

A qui s'adreça: Alumnes de cicle mitjà d’educació primària. Descripció: Programa d'habilitats per la vida que es desenvoluparà a l’aula al llarg de tres sessions d’una hora i mitja cadascuna. Durant les sessions es realitzen dinàmiques participatives amb les quals tractem de generar un aprenentatge reflexiu a través de la mateixa vivència. El programa estarà dinamitzat per una psicòloga.
 
Llegeix més...
 

Enginys tecnològics: de l’engranatge a la programació

A qui s'adreça: Alumnes d’educació primària. Descripció: Aquest taller proposa un recorregut per la tecnologia de manera pràctica i manipulativa.
 
Llegeix més...
 

La ciència del joc

A qui s'adreça: Alumnes d’educació primària i ESO Descripció: Amb aquesta exposició es proposa una visita jugada, és a dir, s’ofereix una visita guiada al llarg dels tres grans apartats (“Ciència a la natura”, “Ciència en moviment” i “Ciència robòtica i digital”) i que permet veure com la ciència intervé en l’evolució de la tecnologia i com posa les bases per al seu funcionament. Posteriorment, es proporcionarà material per provar algun dels jocs de l’exposició tot basant-nos en la ciència per poder utilitzar-los.
 
Llegeix més...
 

Invents científics

A qui s'adreça: Alumnes de cicle mitjà i superior de primària i 1r cicle d’ESO. Descripció: Aquest taller proposa un recorregut per la història de la ciència de manera pràctica i manipulativa. Ens centrarem en l’experimentació de diferents àmbits de la ciència treballant cooperativament.
 
Llegeix més...
 

Ous verds amb pernil

A qui s'adreça: Alumnes de P5, cicle inicial i 3r d’educació primària Descripció: Aquest taller convida a provar abans de dir «no m’agrada». 
 
Llegeix més...
 

Investiguem un crim

A qui s'adreça: Alumnes de cicle mitjà i superior de primària Descripció: Aquest taller proposa als alumnes un joc de detectius on l’objectiu final és descobrir el culpable però sobretot veure quin tipus d’investigacions es fan i amb quina base. 
 
Llegeix més...
 

Bàsic, l’oposat de l’àcid

A qui s'adreça: Alumnes de cicle superior d'educació primària. Descripció: Què és un àcid? Què és una base? Què és el pH? Aquí donarem resposta a aquestes preguntes i mostrarem mètodes experimentals segurs per poder diferenciar-les de manera rigorosa però divertida.
 
Llegeix més...
 

Ciència, acció... reacció!

A qui s'adreça: Alumnes d’educació primària Descripció: La idea del taller gira al voltant d’alguns elements científics. Amb l’ús d’elements mecànics senzills, experimentarem que tota acció que realitzem sobre un objecte, reacciona d’una manera. 
 
Llegeix més...
 

Zootrop estroboscòpic

A qui s'adreça: Alumnes de cicle mitjà d’educació primària Descripció: El zootrop va ser un invent creat el 1834 i consisteix en un tambor giratori amb petites escletxes a través de les quals es pot observar una animació cíclica (loop) provocada per una sèrie d’imatges seqüenciades.
 
Llegeix més...
 

Modelem l’espai: jocs d’escultura

A qui s'adreça: Alumnes d’educació primària Descripció: En aquest taller coneixerem i experimentarem amb alguns dels principis propis de l’escultura: els pas de la bidimensionalitat a la tercera dimensió; el treball amb la forma, el volum i l’espai, el joc amb els buits; la mal·leabilitat de la matèria; i els punts de vista.
 
Llegeix més...