PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

Medi urbà

Joc de la biodiversitat

A qui s'adreça:
Alumnes de cicle mitjà i superior d'educació primària.

Descripció:
Els alumnes experimenten amb un joc de taula i reflexionen sobre la biodiversitat present a la nostra ciutat i com aquesta és condicionada per el disseny de la pròpia ciutat. Amb aquest recurs, els alumnes s'aproximen a les diferents problemàtiques lligades a aquests temes.

Continua llegint

ImprimeixCorreu-e

Descobrim la biodiversitat a l'entorn de l'escola

A qui s'adreça:
Alumnes de cicle mitjà i superior d'educació primària.

Descripció:
Itinerari guiat per un parc o jardí proper al centre educatiu per tal d'avaluar la presència de la biodiversitat urbana. Per fer el mostreig de la biodiversitat, l'educador/a de l'ADENC defineix l'habitat o hàbitats d'estudi i les seves característiques i explica la metodologia a seguir.

Continua llegint

ImprimeixCorreu-e

És Sabadell una ciutat sorollosa? Itinerari acústic per la ciutat amb smartphone

A qui s'adreça:
Alumnes de 2n cicle d’ESO, batxillerat, formació professional i escoles d'adults. 
 
Descripció:
L’itinerari guiarà els participants per diferents punts de la ciutat, on hauran de respondre un joc de preguntes, fer petites anàlisis acústiques d’indrets històrics de la ciutat, seguir un joc de pistes, aprenent conceptes bàsics de l’acústica de forma innovadora.

Continua llegint

ImprimeixCorreu-e

Joc Rodals i ciutats: l'equilibri és possible

A qui s'adreça: 
Alumnes d'ESO, batxillerat, formació professional i escoles d'adults.

Descripció:
Experimentant amb un joc de taula reflexionem sobre l’ordenació del territori. L’alumnat, per grups, dissenya una ciutat i el seu entorn, seguint uns condicionants previs, i n’obté unes puntuacions (indicadors de qualitat de vida, energia, biodiversitat, contaminació i petjada ecològica). Al posar en comú els resultats, s’obre un debat sobre la gestió del territori i els usos que li donem. 

Continua llegint

ImprimeixCorreu-e

  • 1
  • 2