PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

Igualtat

Més enllà de ser dona

novetat
 
 
A qui s'adreça:
Alumnat de 2n cicle d'ESO, PFI, batxillerat i formació professional.
 
Descripció:

Inspira Arrels convida l'alumnat a celebrar el Dia Internacional de la Dona amb aquesta activitat prevista dins del programa local commemoratiu del 8M.

Més_enllà_duna_dona.jpgLa música té el poder de transformar a qui canta i a qui escolta. L’Esther Farga, cantautora i consultora especialitzada en relacions de parella i sexualitat, ens ofereix un espectacle que ens emociona i ens fa reflexionar sobre la toxicitat de la cultura, els estereotips dels rols de gènere, la violència normalitzada i present en les relacions i en com vivim els finals de les relacions. Ho fa en un marc amè adreçat a un públic adolescent, que s'inicia en el món de les relacions sentimentals i la descoberta de la sexualitat. 
Més enllà de ser dona pretén que ens unim per entendre com els rols ens limiten i violenten i ens porta el missatge de tractar-nos bé, més enllà del que cadascú té sota la roba.
L'artista ens orienta en la gestió emocional i ho fa a través d’un discurs parlat i acompanyant-se d’un repertori de cançons que recolzen la seva performance.
L'organització es reserva el dret a fer canvis en la programació i/o de cancel·lar l'activitat si no hi ha un mínim d'aforament confirmat, informant convenientment i amb antelació d'aquests, als centres educatius que hagin confirmat la reserva.
 

Objectius:
- Prendre consciència i promoure la igualtat.
- Celebrar els èxits i la diversitat. Inspiració per a l'acció. 
- Reflexionar sobre el rol de dones i homes, generar una major empatia i millorar les relacions. Apoderament femení.
- Generar emocions positives i fomentar l’esperança.
- Entretenir-se i gaudir.

Competències clau:
- Competència en ciutadana
- Competència en consciència i expressió culturals
- Competència personal, social i aprendre a aprendre

Desenvolupament:
Dates de realització: 6 de març de 2026, a les 11:00 h
Durada: 90 minuts
Nombre d'alumnes per sessió: 250
Cost: 1 € per alumne, gratuït per acompanyants (un acompanyant cada deu alumnes).
Material: guia didàctica
Observacions:
- El dia de la representació, els alumnes hauran de venir a l’espai agrupats i acompanyats per dos professors, amb una antelació de 15 o 20 minuts, per accedir de forma ordenada i asseure's.
 
 
Informació:
Persona de contacte: Laura Alcaide
Telèfon: 637 032 039
Correu electrònic: associacio.inspira@gmail.com

Organització:
Associació sociocultural Inspira (Inspira Arrels)

 

Imprimeix Correu electrònic