28 Mai 2024



Es pretén que l'alumne s'introdueixi en el món de la informàtica, conegui i aprengui a utilitzar els recursos que ofereix el sistema operatiu Windows i els serveis d'Internet. Cal inscripció prèvia.

Eleccions al Parlament Europeu de 9 de juny de 2024.



Eleccions al Parlament Europeu 9 de juny.

A càrrec de l'Assessoria de Mobilitat Internacional de l'Oficina Jove de Sabadell.



Taller d'iniciació orientat a un públic infantil i familiar. Amb manualitats per entretenir els menuts mentre aprenen com són les llavors, quant tarden en germinar i com tenir cura d'una planteta que us endureu a casa. A partir de 6 anys.



En aquest taller explorarem els patrons tradicionals i els secrets d'aquesta forma d'art que destaca per la seva bellesa i simetria. No cal experiència prèvia. Material inclòs.



Conte i activitat per a infants a partir de 5 anys. S'utilitzaran tisores, cartró, pinzells i cola líquida. A càrrec de Marta Carrasco.