Necessites un espai?

L'Ajuntament de Sabadell ofereix determinats espais de les Biblioteques Municipals de Sabadell a entitats i col·lectius.

Consulta els espais oferts i les seves característiques:

Sol·licitud

  • Opció A Tràmit en línia: A través de l’opció Tràmits del portal Sabadell.cat: Cessió d'espais de les Biblioteques Municipals
  • Opció B Instància: registrar una instància sol·licitant l'espai al Registre Municipal (a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, carrer Indústria, 10 o bé a qualsevol de les Oficines de Districte).

Pots obtenir l'imprès oficial d'instància a la biblioteca, als registres esmentats o directament a través del web de l'Ajuntament de Sabadell.

Dades que cal fer constar a la instància:

  • Tipus d'activitat (breu descripció i nom de l'acte)
  • Espai sol·licitat
  • Dia de realització de l'activitat
  • Hora d'inici i final de l'activitat
  • Activitat a realitzar i si és oberta al públic en general o no i a quin públic s'adreça
  • Si es preveuen necessitats especials de l'equipament (microfonia, taules...)

Formalització de la sol·licitud

El Departament de Cultura es compromet a donar una resposta de confirmació o bé de no acceptació de la cessió d'espais abans de 30 dies naturals a totes les sol·licituds entrades per registre.

En cas afirmatiu, la biblioteca es posarà en contacte amb el sol·licitant per tal de concretar l'activitat.

Si és el cas, caldrà formalitzar la signatura d'un Conveni de Cessió d'Espais i, segons el tipus d'activitat caldrà també abonar les taxes d'utilització dels espais, d'acord amb l'establert a l'Ordenança Municipal 3.14 que regula els preus públics d'ús d'aquests espais.

Enllaços d'interès

Butlletí electrònic

Butlletí

On som