PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

Dol i militància. Una relectura de la Col·lecció en clau LGTBIQ

 novetat

A qui s'adreça:
Alumnat d'ESO, Batxillerat, estudiants universitaris i escoles d’Adults.

Descripció:
La visita Dol i militància. Una relectura de la Col·lecció en clau LGTBIQ utilitzarà algunes peces de la Col·lecció del Museu d’Art de Sabadell per a rastrejar algunes de les fites més importants de la història dels moviments d’activisme LGTBIQ i del seu vincle amb les arts.

Continua llegint

Imprimeix Correu electrònic

Identitats i cossos més enllà de la norma: Entrevistem a les obres de la col·lecció del Museu d’Art de Sabadell

 novetat

A qui s'adreça:
Alumnat de cicle superior d'educació primària
 
Descripció:
El grup visitant farà un apropament a la col·lecció permanent del museu des de un enfocament LGTBIQ+, partint d’una primera conversa grupal al voltant de les identitats i el cossos més enllà de la norma. Farem una primera dinàmica per trobar col·lectivament les preguntes que ens agradaria fer a les persones presents en la col·lecció.

Continua llegint

Imprimeix Correu electrònic

Els centres de Sabadell

 novetat

Evolució de l’actual centre simbòlic de Sabadell. Entre la porta de Barcelona a la porta de l’Àngel

A qui s'adreça:
Alumnat de cicle superior de primària, ESO, Batxillerat, Formació Professional i públic general.

Descripció:
Partim de dues premisses: l’espai públic és part del patrimoni arquitectònic de les ciutats, i en segon lloc, qüestionar i donar resposta al perquè de les coses és una part imprescindible de l’acció d’aprehendre.

Continua llegint

Imprimeix Correu electrònic

La interrelació entre arquitectura i espai públic al centre de Sabadell

 novetat

Casos concrets de diàleg entre edificis singulars i els seus entorns immediats.

A qui s'adreça:
Alumnat de cicle superior de primària, ESO, Batxillerat, Formació Professional i públic general.

Descripció:
Partim de dues premisses: en primer lloc, l’espai públic és part del patrimoni arquitectònic de les ciutats; i en segon lloc, qüestionar i donar resposta al perquè de les coses és una part imprescindible de l’acció d’aprendre.

Continua llegint

Imprimeix Correu electrònic

  • 1
  • 2